Ordo Malificum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

a Belgian WoW Guild


You are not connected. Please login or register

DagBoek van Slaybeard - Heroics

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1DagBoek van Slaybeard - Heroics Empty DagBoek van Slaybeard - Heroics Thu Dec 16, 2010 11:47 am

Gast


Guest

Dag 1.

Random met Serras : StoneCore

Lets go.
Trash geen probleem.
Baas 1 : Adds killen en boss tanken ==> checked.
Wipe 1 : Adds niet snel genoeg neer en gestorven
Wipe 2 : Healer stelt voor om allen op 1 plek te staan ==> niet goed healer en 1 dps dood
Wipe 3 : Ik stel voor , enkel ik op adds en iedereen killen, terwijl kite ik de adds ewa
rond en dat lukt, doch was iedereen te snel dood en kregen we hem tot op 250k.

Poging 4 : Zelfde strategie maar laatste mob killed me nog net... Doch boss down

Boss 2 : SlabHide

Wipe 1 - Wipe X : Lava, LAVA , LAAAVVVVAAAAAAA
na Wipe x heb ik het eindelijk door. Moven, moven en nog es moven.
Mijn excuses aan Serras voor de x wipes. Doch bedankt om zo lang te blijven.
Maar dit lukt uiteindelijk wel en nu snap ik die tactics.

Boss 3 : StoneCore of moet ik zeggen : How to kill the tank really effectively and it
is all his fault.


Dan ben ik gestopt en dacht ik echt aan stoppen met de tank. En ook dps te gaan doen.
Maar goed ik ben dwerg en stubborn en dus queu ik opnieuw


Dungeon 2: ShadowfangKeep

Boss 1 : Iedereen behalve de hunters (ofcourse) krijgen een taak.

Alles silencen. Ikzelf als tank moet Mend silencen.

Wipe 1 : close call, 1 mend gemist.
Poging 2 : Boss down.


Boss 2 : The baron, no issues.

Boss 3 : Skip. Dps kan niet volgen en ik moet op zoveel letten. En adds en op de vloer letten
en op de barrage ... Healer oom en adds leven te lang
Boss4 : no problem
Endboss : Wipe 1 : Dps veel te snel dood door debuff en barrage, tankplaats niet ideaal.
Poging 2 geen probleem

Eindstatus : 2 items bij. x ervaring rijker , na stonecore een depressie
en achievement van Shadowfang

Conclusie : Oefenen Oefenen Oefenen Oefenen Oefenen.















2DagBoek van Slaybeard - Heroics Empty Re: DagBoek van Slaybeard - Heroics Thu Dec 16, 2010 1:14 pm

Grudgebeard

Grudgebeard

Ik ga eerst maar eens strategieen lezen dunkt me, vooraleer ik aan die heroics begin. Lijkt mij schijtemoeilijk geworden voor de tanks :S

3DagBoek van Slaybeard - Heroics Empty Vervolg Dagboek Thu Dec 16, 2010 1:26 pm

Gast


Guest

1. Lezen is 1 ding, ge moet het ook doen

2. Fred heeft wel gelijk... Het wipen is normaal. Het is gewoon vervelend te weten dat het
voornamelijk dat het aan mij lag.

3. HOR heroic vond ik ook vreselijk maar uiteindelijk lukte het. Hoe : Ik heb me elke keer
gequeu'ed tot ik het kon.

4. Stonecore : Eerste 2 bazen zijn nu geen probleem meer. Derde baas zal uiteindelijk
ook lukken. Ik moet gewoon Gnosis / ecastingbar installeren om de castings goed te
zien.
Tacts : Frontal attack ==> door hem lopen
Paralyze : Me draaien en al beginnen lopen want AOE volgt direkt
AOE : Run like hell ==> 140k - 150k damage.

5. Ik moet iedereen beschermen door aggro. Maar dat is niet mijn probleem. Healer healed
alleen mij. En healer moet beschermd worden door dps ook. (tegen adds)

In wotlk zijn we nogal neig verwend geweest

4DagBoek van Slaybeard - Heroics Empty Re: DagBoek van Slaybeard - Heroics Thu Dec 16, 2010 7:23 pm

Incy

Incy
Admin

dit is echt een wake-up call voor zoveel mensen die dachten dat ze dit spel konden spelen!
conclusie maar 30% van alle wow spelers op dit moment weten hoe dit spel echt in elkaar zit.

wat we nu echt moeten doen is werken als guild. tesamen, fuck pugging you'll only get depressed!!

Ik roep op om zoveel mogelijk samen met de guild te doen, er is een reden waarom we een guild hebben.

https://ordomalificum.actieforum.com

5DagBoek van Slaybeard - Heroics Empty Re: DagBoek van Slaybeard - Heroics Fri Dec 17, 2010 11:26 am

Gast


Guest

Ok

Maar ik doe het zo graag.. heroics Smile

Ik heb vanavond een eventje gemaakt om te runnen, ik zie wel indien niemand meekan ==>
ik level Nobeard of LotsofBeard.

6DagBoek van Slaybeard - Heroics Empty Re: DagBoek van Slaybeard - Heroics Fri Dec 17, 2010 12:46 pm

haya

haya

zo'n 'dagboek' vind ik nog handig, zo kun je goe leren van ander mans ervaringen.

7DagBoek van Slaybeard - Heroics Empty Heroics Dag 2 -- Guildrun Mon Dec 20, 2010 11:50 am

Gast


Guest

Deze keer een guildrun en het is goed meegevallen.

We hebben ShadowFang keep op 1 baas na gecleared, bij de commander missen we nog een
taktiek. Vanavond die taktiek eens opzoeken. Maar al bij al smoothless.

Deadmines Heroic was de volgende en dat was ook super. Met dank aan BloodPrieste, Serras
en SkullCap.

Gisterenavond heb ik toch eens gepuged en hoopte eigenlijk op stonecore.

Daar heb ik echt wel tips voor nodig.

AOE geen probleem, maar het timen van de groundslam.
Try 1 : Ik spring door hem na eerste tellen van casting ==> te snel , OzRUK draait em en instant death
Try 2 : Ik wacht tot ver op het einde ==> te laat.
Try 3 & 4 (Iedereen was geleaved want blijkbaar was ik al tank nr. 5 (dus ben niet alleen))
Ik heb dan een paar pogingen ondernomen om te timen en het lukte toch wel. Doch zou het leuk
zijn moest ik ewa guildruns kunnen doen om die te oefenen.)

Al bij al een goed weekend.

Voor de tanks ==> Ondertussen kan ik Regal Dream Emerald en Defenders Demon Eye aanmaken.

Voor de miners : Pyrite Ore staat aan 20g ber ore. Das veel geld akkoord maar ik kan die ook
prospecten en per prospect is er zeker 1-2 Volatile Earth , 1 green gem en 1/3 ook een blauwe.
ge laat maar weten indien ik die moet prospecten.



Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum