Ordo Malificum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

a Belgian WoW Guild


You are not connected. Please login or register

Feral combat druid

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Feral combat druid Empty Feral combat druid Fri Jan 21, 2011 10:41 pm

Croc

Croc

Hey,

Ik zoek een aangename guild met Ts en/of Teamspeak.
Ik kwam bij jullie guild terecht omdat ik sommige van jullie guild ken zoals Morphes en papamira.

Ik speel full bindingkeys, Geen clicking Very Happy
Mijn ervaring in wow is
Classic: Molten Core [clean], Zul'Gurub [clean] Molten Core[Clean] BWL [Clean]
[met first char priest]

Burning Crusade: Geen pve gedaan maar wel op een pvp cote van 2000+ in 2v2
[Priest char]

WOTLK : ICC10/25 11/12 Normal mode Icc10/25 8/12Heroic mode
[Pala Char]

Nu : Alleen maar pvp gedaan met een nieuwe char druid: genaamd cyclonecroc;
http://eu.battle.net/wow/en/character/rashgarroth/cyclonecroc/simple

Ik zou graag in de guild komen en transferen van server voor de fun te herbeleven in eigen taal deze keer ipv het franse Smile en zou graag de guild willen helpen met pve en natuurlijk pvp samen te doen.

De dagen die ik niet kan spelen zijn Dinsdag's, Donderdag's avonden, en het hele weekend meestal,, [kleinigheidje]

/Cheer Médikcroc, Remedikcroc, doccroc, en natuurlijk Cyclonecroc Wink

2Feral combat druid Empty Re: Feral combat druid Sat Jan 22, 2011 11:44 am

Incy

Incy
Admin

Hey welkom op ons forum.

Normaal gezien zal het geen probleem zijn voor ons te kunnen joinen.
Nu heb ik wel een vraagje, ben je van plan om uitsluitend pvp te doen?
Nu de meeste van onze raids gaan door op dinsdag en donderdag avond.
En nog een laatste ding. We zijn niet uitsluitend vlaams. Er zijn een aantal member/raiders die waals zijn en om de communicatie te behouden spreken wij wel engels in raids en af en toe in guildchat.

Hopelijk heb je hier geen problemen mee Smile


https://ordomalificum.actieforum.com

3Feral combat druid Empty Re: Feral combat druid Sat Jan 22, 2011 1:03 pm

Croc

Croc

Incy wrote:Hey welkom op ons forum.

Normaal gezien zal het geen probleem zijn voor ons te kunnen joinen.
Nu heb ik wel een vraagje, ben je van plan om uitsluitend pvp te doen?
Nu de meeste van onze raids gaan door op dinsdag en donderdag avond.
En nog een laatste ding. We zijn niet uitsluitend vlaams. Er zijn een aantal member/raiders die waals zijn en om de communicatie te behouden spreken wij wel engels in raids en af en toe in guildchat.

Hopelijk heb je hier geen problemen mee Smile


Hey

Ik kan perfect engels en nederlands en kan natuurlijk ook in het frans communiceren omdat ik jaren op franse server heb gespeeld.
Ik wil niet alleen uitsluitend pvp doen maar wil heel graag een pvp team oprichten voor zo hoog mogelijk te gaan in 3v3 en 5v5 [guildrun natuurlijk Very Happy]
en voor 2v2 zou ik gerust iedereen willen helpen voor hun wekelijkse 10matchen en max punten te hebben voor die week! Smile Ik ga dan ook mijn best doen om een steentje bij te dragen voor pve te doen, aangezien ik nog geen 2de spec heb gekozen staat die nog open voor pve Smile
Als ik goedgekeurd wordt moet ik gewoon nog iemand vinden voor het transfereren van mijn personage en die zal dan plaats vinden na woensdag en na ik die wekelijkse pvp punten heb kunnen doen [ Want alles zou erna geresed worden en heb ik double points ofcourse]

CROC

4Feral combat druid Empty Re: Feral combat druid Sun Jan 23, 2011 11:43 am

Grudgebeard

Grudgebeard

Je klinkt als een zeer nuttige aanvulling voor ons ledenbestand. Wij doen zoals eerder vermeld vooral de 10-man raids, en dat op dinsdag en donderdag. Onlangs zijn er echter plannen gestart om een tweede raidgroup te starten voor de hardcore raiders die liever meer dan twee keer per week raiden. Ook qua pvp zijn er redelijk wat mensen aanwezig die vrij progress minded zijn. Je zal dus sowieso wel wat naar jouw liking vinden bij ons.

Wees welgekomen dus Wink

Grtz,
Grudgebeard aka "your highness" (or 'assness' pig )

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum