Ordo Malificum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

a Belgian WoW Guild


You are not connected. Please login or register

ICC achievement op LAN party

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1ICC achievement op LAN party Empty ICC achievement op LAN party Sat Jan 29, 2011 7:52 pm

Xboss



Op de lan zouden we de ICC achievements willen doen voor de mount
we zijn al met een aantal waarmee we zouden gaan, misschien is het handig om een tweede groep ook te laten gaan ;-)
Haya en ik(xboss) zouden onze groep leaden dus als er een persoon of 2 ook willen kijken voor de andere groep Wink

Tanks:
Xboss
Gurdius

Healers:
Voltaine
Wolfke

DPS:
Lafaard
Silverbee
Flocx
Dreadbeard
Zypho

Dus wat hebben we nog nodig?
Nog 1 healer die ook op de lan aanwezig is en die al iets of wat van ICC kent ;-)

Sign op deze post om mee te gaan ;-)

2ICC achievement op LAN party Empty Re: ICC achievement op LAN party Sun Jan 30, 2011 2:34 pm

Grudgebeard

Grudgebeard

Ik ben op de LAN aanwezig, ik ken alle tactieken van ICC, maaaaaar ik heb enkel mijn tank die goed gegeared is natuurlijk... Neutral

Misschien wil Gurdius wel die healing spot nemen? ^^ plz? cherry on top and stuff

3ICC achievement op LAN party Empty Re: ICC achievement op LAN party Sun Jan 30, 2011 4:14 pm

Xboss



Jep
Dat kan normaal wel geregeld worden ;-)
Dus als grudge bij ons als tank joined hebben we een volle groep voor ICC...
Ik wacht nog steeds op iemand die het initiatief neemt om een 2de groep te maken Very Happy

4ICC achievement op LAN party Empty Re: ICC achievement op LAN party Tue Feb 01, 2011 11:21 am

Grudgebeard

Grudgebeard

Beginnen we van voor af aan? Of wat is de bedoeling? Ik heb al de ach bij Marrowgar, Lady Deathwhisper, Festergut en Rotface.

5ICC achievement op LAN party Empty Re: ICC achievement op LAN party Tue Feb 01, 2011 8:21 pm

haya

haya

We beginnen vanaf begin en gaan ook voor alle achievs, sommige mensen heb die nog niet en ander dan wel. dus is het zeer simpel we doen ze allemaal.

Ik wil er ook niet heel de lan aan zitten, zien we da gaat hier te traag zette we hem op norm en cleare gewoon. maandag heeft een groep dit gedaan in iets minder dan 3 uur dus dat zal ongeveer de tijd zijn dat we er aan willen zitten.

6ICC achievement op LAN party Empty Re: ICC achievement op LAN party Thu Feb 03, 2011 11:03 pm

silverbee

silverbee

ik kom ook Very Happy

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Similar topics

-

» Lan Party 2011

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum